BMS 13S 20 A 48 V do akumulatorów Li-Ion
BMS 13S 20 A 48 V do akumulatorów Li-Ion
52,49 zł z VAT
Cena netto: 42,67 zł
18 w magazynie
Moduł zabezpieczenia pakietu 13 ogniw (BMS) Li-Ion 18650 lub podobnych. Prąd pracy 20 A. Obsługa 13 ogniw o napięciu 46,8 – 54,6 V z zabezpieczeniami przed przeciążeniem, przeładowaniem, rozładowaniem. Nadaje się do przeróbki e-bike i innego sprzętu elektrycznego zasilanego baterią 48 V.
Korzyści
Płatność & Wysyłka






BMS 13S 20 A 48 V do akumulatorów Li-Ion

Moduł BMS, zabezpieczenia akumulatorów Li-Ion w popularnych rozmiarze 18650 lub podobnych.
Obsługa 13 ogniw o łącznym napięciu znamionowym 46,8 – 54,6 V (3,6 – 4,2 V na ogniwo) z zabezpieczeniami. BMS może pracować w dwóch trybach:
- Wspólny port ładowania/rozładowania
- Oddzielne porty ładowania/rozładowania
BMS nada się do wszelkich urządzeń zasilanych z baterii 48 V takich jak:
- E-bike
- Hulajnogi elektryczne
- Deski elektryczne
- Małe pojazdy elektryczne

Parametry modułu 13S 20 A 48 V:
- Ilość obsługiwanych ogniw: 13
- Maksymalny prąd ciągły rozładowania: 20 A ±2 A
- Maksymalny prąd ładowania akumulatorów: 20 A ±2 A
- Zalecane napięcie ładowania: 54,6 V
- Zabezpieczenie przeciążeniowe
- Prąd zabezpieczenia: 45 A ±2 A
- Zabezpieczenie przed przeładowaniem
- Napięcie zabezpieczenia: 4,19 V ±0,05 V
- Zwolnienie zabezpieczenia: 4,09 V ±0,05 V
- Zabezpieczenie przed nadmiernym rozładowaniem
- Napięcie zabezpieczenia: 2,59 V ±0,05 V
- Zwolnienie zabezpieczenia: 2,97 V ±0,05 V
- Złącze JST PH2.0 14-pin
- Długość przewodów: 40 cm
- Temperatura pracy: -15 ÷ +45 °C
- Wymiary: 70 x 52 x 9 mm

W zestawie:
- Moduł BMS 13S 20A 48V
- Przewody ze wtyczką JST PH2.0
Zastosowanie
Moduł BMS 13S 20 A 48 V może być stosowany do budowy baterii roweru elektrycznego i innych pojazdów.
Oprócz pojazdów elektrycznych możesz użyć go do zbudowania własnych banków energii lub innych zastosowań, gdzie bateria składa się z szeregowo połączonych akumulatorów Li-Ion.
Możesz budować większe baterie łącząc ogniwa równolegle. Zwiększysz tym sposobem pojemność całej baterii oraz maksymalny prąd, jaki możesz z niej uzyskać.
Łączenie (lutowanie i zgrzewanie) ogniw według rysunku ze zdjęć.
Podłączenie ze wspólnym portem

Podłączenie z oddzielnym portem

Nie należy mieszać ogniw nowych i zużytych. Zaleca się stosowanie ogniw o podobnych parametrach (pojemność, napięcie, rezystancja wewnętrzna).